محفل انس با قرآن کریم در ساری برگزار می‌شود
کد خبر: 4185438
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

محفل انس با قرآن کریم در ساری برگزار می‌شود

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز و در حمایت از کودکان مظلوم غزه با عنوان «هم صدای قرآن، هم نوای غزه» در ساری برگزار می‌شود.

محمدرضا انتظاریان جویباری، کارشناس قران و عترت اموزش و پرورش مازندران، محمدرضا انتظاریان جویباری، کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا گفت:  محفل انس با قرآن به مناسبت گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز و در حمایت از کودکان مظلوم غزه «هم صدای قرآن، هم نوای غزه» از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و فرهنگی و اداره قرآن، عترت و نماز مازندران در ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این محفل انس با قرآن به همراه تجلیل از دانش آموزان برتر چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز ، امروز، 12 آذرماه ساعت 10 صبح در دبستان غیردولتی سما ساری برگزار می‌شود.

انتظاریان جویباری تصریح کرد: در این محفل نورانی انس با قرآن  مهدی غلام نژاد، قاری بین‌المللی و نفر ممتاز مسابقات بین‌المللی ایران، روسیه، کویت، ترکیه و دانشجویان جهان اسلام، قاری ممتاز کشور، سید صادق سیاری، قاری ممتاز نوجوان، دانش آموز طاها عسگرنژاد، به تلاوت آیات ملکوتی قرآن مجید می‌پردازند.

کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش مازندران گفت: اجرای سرود دینی توسط دانش آموز محمدمهدی طهماسب‌پور و اجرای گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی دانش آموزی گروه تواشیح‌خوانی آمین شهرستان بابلسر از دیگر برنامه‌های این محفل انس با قرآن است.

انتهای پیام
captcha